Social entrepenör...


...Det är vad jag har blivit!
Har hittat ett företag som är mycket lovande och tillsammans med mina partners i Sverige och många andra länder över hela världen ska vi hjälpas åt att hitta en lösning för svältande och undernärda barn, vi har redan kommit en bit på vägen.
Detta är riktigt roligt och något som jag verkligen tror på, samtidigt som jag hjälper andra, tjänar jag också mina egna pengar! Something big is going on ;)
Företaget som jag nu är enterpenör i heter Mannatech och vi arbetar för god ekonomi och hälsa, både för oss själva och andra, kan det bli bättre?!


Har varit på möte i Marieholm nu ikväll, sitter och researchar för fullt, om ni vill veta mer så fråga så ska jag svara så bra jag kan, eller googla, det finns oändligt mycket information! :)


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0