Dö Trött!!


Det är verkligen världens tröttaste Lilmarie som sitter med datorn i sitt knä..
Har varit uppe en timme och jag känner mig fortfarande som en niandertalare, trotts kaffe.. =/



Idag ska jag o baby ut o handla lite mat o så.. Sen i eftermiddag blir de jobb för min del..
Får se hur de går med den träningsverk som jag har idag.. Hihi hur otränad är man inte när man får träningsverk av att bära två handlekassar !?  :O

Får nog rycka upp mig o göra mig iordning så dagen tar fart..



Vi Hörs!


Kommentarer
Postat av: ♥ MeDinA ♥

hahah du är som jag får lätt tränningsvärk :S... vi får ta och träna lil :P

2010-10-06 @ 12:42:27
URL: http://meedo.blogg.se/
Postat av: Safira Sheikh- En av Malmös största blogg

Ja det tror nog också jag. Tack för tipset:)



Om du vill få en läkning nu till din blogg gå in på min blogg och kolla vad du behöver göra:D

2010-10-06 @ 18:27:45
URL: http://smekizz.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0