090323 Måndag

Godmorgoon!! Har ni sovit gott? Själv somnade jag strax efter att Beck var slut.. vaknade vid halv nio och är ändå helt seg.. Börjar halv 2 idag.. Ush Känner mig inte alls motiverad för min praktik. Visst är det intressant att vara på barnavdelning, jag gillar ju barn men allt runt omkring är mindre roligt.. Vad har ni för planer för dagen? Här är solen framme, hade gärna varit hemma och varit ute med Cesar och busat runder hela dagen, men plikten kallar ;) Hihihi...



Nej, nu är Cesar otålig och vill ut i det fina vädret, så jag får passa på att ta en runda med lilla bebis innan jag ska iväg..
See yaaa!

Kommentarer
Postat av: hanna

okej, vad bra! jo min morgon var helt okej faktiskt! :D vart praktiserar du? :)

idag ska jag bara ta det lugnt, är sjuk :/

2009-03-23 @ 13:30:08
URL: http://esth.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0