Stress, stress, stress....

Hej Cuties!
Idag är jag rikigt trött! Börja jobba kl 7. ville verkligen inte gå upp ur sängen när alarmet ringde. Men I had no chioce : /  Så jag gick upp, like a zmobie, ut med Cesar, ge honom mat och fixa till mig lite, allt på 40 minuter. Jag kom ut till busshållsplatesen i god tid, skönt att slippa springa till bussen samtidigt om man lägger läppglans och krånglar på hörlurarna.. Kändes så bra att ha en morgon utan stress. Så väl framme på statioen så ser jag att tåget är 4 min sent, men kom inte förrän 7 minuter, FAN! Jag fick typ springa genom stan för att komma någorlunda i tid till jobb, blev 5 mnin sen, PINSAMT! Haft stressigt på jobb hela dagen med, oväntade saker har kommit upp hit o dit.. Slutade iallafall kvart över 2 och när jag kom hem så började jag att dammsuga babys bil, hehe snacka om hundhår! Kunde fått ihop till en liten Chiuaua där!

Vet inte vad mer som händer idag, inte mycket skulle jag tro.. Nä, lite jordgubbar blir det nu iallafall! Hörs Later!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Skönt att inte behöva stressa sådär på morgonen.. Jag lyckas aldrig gå hemmifrån i god tid, så får alltid springa till bussen.. hehe..

2009-06-22 @ 19:33:01
URL: http://cornetto86.blogg.se/
Postat av: Leonard

Ahh då :D



Låter som en hektisk dag för dig. Min dag har varit rätt lugn, varit på landet och njutit av vädret :)

2009-06-22 @ 22:06:38
URL: http://trierer.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0