Play and stawberries

Hej Paussgurkor! :D Nu ska jag snart göra mig redo för sängen, ska upp tidigt imorgon. Börjar på jobbet kl 7 så får gå upp vid halv 6 : / Men det är en kort dag, sen ska jag hem till mina två favoritpojkar oh gotta mig i solen, som dem har lovat ska vara framme! :)

Varit ute och lekt massor med Cesar idag, har jagat bollar och rullat i gräset. Haha, han gör mig så lycklig! :) En hund är verkligen människans bästa vän, om man vet hur man ska handskas med dem förstås. :p Bjuder på lite bilder av min sötnos! :)

Cesse-man med Backslick ;p



Making out with his ball :D


Efter all lek så blev det jordgubbar med grädde MUMS!


Fast jag tycker de blir godare nä de ser ut såhär ;


Nej, nu får jag gå och brusha min tänder och lite så inför natten!
Sov Gott och Dröm Sött Mina Underbara Läsare!

BiGG KiSS

Kommentarer
Postat av: Leonard

TACK! Vad kul, jag har lagt till dig redan också.



Jag har inte gjort mycket idag, suttit inne och läst ut en bra bok har jag gjort! Vilken fin hund du har förresten :)

2009-06-21 @ 23:39:03
URL: http://trierer.blogg.se/
Postat av: Elins blogg - foto & vardag.

haha precis, jag vill inte ens tänka på alla pinsamma saker jag gjorde på kvällen då haha :D

2009-06-22 @ 00:11:05
URL: http://eeeelins.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0