Good Morning!

Good Morning! :D
Lilmarie är nu vaken. Idag ska jag och Paul på 6års kalas. Hans brorsdotter fyller år :D Jag är riktigt seg idag, tror de e för jag sovit urkass några nätter nu, uppe sent och vakna tidigt. Men i natt sov jag bra så man får ju hoppas att man blir lite piggare snart :)
Min papi kom hit igår för han ska hälpa till med flytten, vi grillsde och qalla,uom jag satt och drack rödvin. Det slutade med att pappa snodde Paul och dem satt i rtädgården och prata och smutta på sitt vin  i timmar. Gissa om jag somnade? Hihihi.. Nej, nu ska jaghoppain i duschen, mitt hår måste torka innan vi ska dit och det tar skit lång tid. Ska försöka att hinna blogga innan vi sticker. Ha de bra så länge!

Kommentarer
Postat av: Leonard

:) Jag hade aldrig varit där innan, blev faktiskt fövånad. Vi hade varit i Melbystrand innan, men Tylösand var tusen gånger bättre!



Händer idag då?

2009-06-27 @ 12:14:42
URL: http://trierer.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0