First and last..

Det blir ett sent första och sista inlägg för idag.. Förlåt mig för att ag varit så kass med min update de senaste. Imorgon är det måndag och lovar att den nya veckan ska bli en nystart för mig, med nya friska tag! :D Idag har jag varit värsta hemmafrun. Jag har städat, lagat mat och hunnit med att baka en kladdkaka dessutom! :) Känner mig väldigt duktig nu efteråt! den städningen va verkligen nödvändig, men nu syns de knappt att man städat för Cesar min lilla knutte har tuggat i en tygleksak så det ligger små bitar av den överallt! Suck* Men så är de när man har hund. Just get used to it ;p Imorgon har jag verkligen en stressig dag framför mig. Jag ska till skolan och köpa mitt studentpass, det är sista chansen, men har ingen aning om var eller när man ska möta upp tjejen som har hand om det och hon svarar inte på mitt sms.. Sen vid 11 ska jag vara hemma hos Fia för hon ska fixa mina naglar. Äntligen! jag har verkligen längtat efter att fixa dem. Är trött på att måla och ha mig! Nu ska jag göra mig redo för sängen och mysa framför tvn med älskling innan jag ska slockna från denna söndag. Hoppas ni haft en fin Söndag! Vi hörs imorgon Sweethearts!
G o o d   N i g h t   S l e e p   T i g h t !
BiGG KiSS!

Kommentarer
Postat av: catti

go morron =D

Jag ska jobba på västra Berga hemvård, så vi är inte så långt ifrån varandra =)

Hoppas du får en underbar måndag

Kram

2009-06-08 @ 05:37:21
URL: http://liketysplitt.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0