Rain & Thunder

Det va precis ösregn och åska, blixtrade till hela tiden. Det va så att det såg rökigt ut på alla tak från regnvattnet som yrde.  Tyckte det va ganska mysigt eftersom jag och babyboy ändå bara ligger och myser till den nya säsongen av S. Jag gillar ljudet av när regn träffar fönserna.. Och mullret är både mysigt och lite läskigt samtidigt. Hihi, känner mig lite töntig, jag är inte rädd för åskan, men man kanske kan kallade att jag har respekt för den.. Hehe, eller?! :p


Tycker du om åska?

Nu ska jag göra mig i ordning för sängen. Hörs imorgon sötnosar!
PussPuss

Kommentarer
Postat av: Felicia

svar: Ja tyvärr är det så. Har fått en gång innan för någon sommar sen i typ Juni men det var bara för det var genom min kompis pappa annars måste man vara ute i tid :)

2009-07-07 @ 23:38:41
URL: http://efji.blogg.se/
Postat av: pebbles

jag tycker åska är läskigt! sv: hih va härligt =)jag ska vara med vänenr, dudå? :)

2009-07-08 @ 15:22:36
URL: http://obrien.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0