Ooh NOO! My Hair!!!!

Idag har jag tagit av mitt löshår. USH, aldrig mer att jag ska ha löshår!! Inte som är fastbränt med vax ialla fall! jag har fullt med vaxrester i håret och det vill inte gå ur.. )': Har gnuggat in balsam i fästena (finns risk att slingorna gilder o vaxet smular sig vid kontakt av balsam) men nej de har inte hjälpt speciellt mycket. Så jag provade andra metoden, "dutta" aceton på vaxet, nope funkade inte de heller, slutade med att jag stod lutad över vasken och hällde aceton i håret. Verkligen inte bra föritt hår, eller hårbotten.. Detta va lite effektivare, men funkade inte riktigt så bra som jag hoppats, så det rekommenderar jag inte ;p Sen så tvättade jag ur håret och satte i mycket hårinpackning, både för att ge näring åt mittt stackars hår och lösa upp vaxet (samma effekt som balsam). Hade den i i över en timme för att de skulle komma mellan alla fästen... Kan ju säga att det gick hyffsat bra, men ej tillräckligt ha fortfarande en hel del vax kvar..  Ja, jag får väl pilla vidare hihi.!

Dax för mig att titta på film med BabyBoy. Hoppas ni haft en underbar dag sweeties! Sov Gott! Puss ♥


Kommentarer
Postat av: Sofia

Det finns speciellt medel o tång för att ta bort det hos frisörerna. Fast lite sent för det nu ju, haha, but just so you know :P

2009-07-13 @ 09:19:53
URL: http://brunettsofia.blogg.se/
Postat av: Anonym

denna veckan blir nog ganska lugn:). dindå?

2009-07-13 @ 09:59:55
URL: http://marcusfliickaa.blogg.se/
Postat av: ♥ MeDinA ♥

ooooj det låter inte bra. är det borta nu? annars mitt råd är att sticka till frisan. innan du förstör ditt hår mer. jag kan nästan tänka mig att det är svårt att ta bort det, speciellt när man har vax.



hur kommer det sig att du tog bort löshåret? karm

2009-07-13 @ 11:33:48
URL: http://meedo.blogg.se/
Postat av: My

nej :O fan va krångligt det verkar att få av det :P

2009-07-13 @ 15:03:45
URL: http://myzaan.devote.se
Postat av: Hanna

Hej!



Jag tänkte först tacka så hemskt mycket för att du röstade på mig i tävlingen om datorn! Jag uppskattar det verkligen. Nu är det två dagar kvar tills tävlingen avslutas (ons 15 juli kl. 15.00), och jag ligger tvåa just nu. Jag behöver alltså din hjälp nu i slutspurten!



Jag undrar om du skulle kunna skicka länken till några vänner och be dem att rösta (via mail, MSN, Facebook eller kanske lägga ut länken på bloggen?), rösta från ett annat IP-nummer (från jobbet, biblioteket, en väns hus, sommarstuga eller liknande) eller sprida tävlingslänken på något annat sätt. Jag vill verkligen vinna, och kan inte göra det ensam!



Länken till min tävlingssida: http://www.asusnordic.com/summertour/?p=338 (man röstar genom att klicka på den rosa snäckan – det tar bara nån sekund)



Om du bestämmer dig att hjälpa mig, kommentera gärna tillbaka så att jag kan tacka för hjälpen!



Många kramar//Hanna

2009-07-13 @ 19:40:53
URL: http://gratisbesatt.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0