Leggings...

Hej Hej!
Blivit en ganska lugn dag, varit en sväng i nya lägenheten och hämtat och lämat lite kläder, sen inte mycket mer fakiskt.. Ganska skönt att ha en dag då o då när man slipper göra allt för mycket. Vädret.. Ja, inte så fint som imorse regnet och solen kommer och går, de lär ju ändra sig 10 gånger till idag.. Lite tråkigt, så svårt att klä sig då. Och här hemma hos Paul har jag bara sommarskor som är öppna, så får hoppas att det inte blir mycket regn, då är det kört haha.. Får väl stanna inne då ;p

Jag har verkligen fastnat för "skinn"leggings, tycker det är grymt snyggt och benen blir så slimmade. Köpte ett par för ett tag sedan, men har inte kunnat använda dem eftersom de varit så varm hela tiden.. När jag provade och visade för Paul så var dem mycket uppskattade kan jag ju passa på att klämma in! ;)


Vad tycker ni om "skinn"leggings,
 H o t   o r   N o t ?

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0