Go´morron!

Har inte skrivit på ett par dagar nu, har haft fullt upp med den lilla. Det är mycket som ska göras o man får hålla ett öga på honom hela tiden. Men det är skoj, nu känns det verkligen att han tillhör oss, en del i familjen liksom. Han är ju min o Pauls lilla bebis :) Har börjat träna honom lite smått nu och han har gjort framsteg. Kommer bli en aldeles underbar herre utav jonom när han blir stor. ;) Tyvärr är jag inte riktigt på topp, har åkt på ngt virus elr ngt. Känner mig allmänt krasslig o har en illamående-känsla i halsen helatiden, men inget vill komma upp. nHar varit så i ngra fagar nu men de är bara att rida ut så löser allt sig.

I måndags va jag o Paul o  hadlade ny säng, en sele med reflex på, koppel o halsband, m.m till vår lilla bebis. Sängen är riktigt stor! men han kommer ju inte alltid vara såhär liten så den kommer att bli lagom sen. :) Han tycker om den o ligger fakiskt o nannar i den just nu :p

 
Bebis nya säng med hans två kompisar, gamla o nya :)                        
      Bebis ligger o sussar sött!

I tisdags kom  Paul o lämnade av Bebis hos mig i skolan när jag slutade, han va så rädd när alla skulle komma fram o hälsa! Stackars liten. Sen gick vi en bra bit till en busshållplats längre från skolan för att slippa sitta o vänta för länge. Bussresan gick hur bra som helst! Han darrade inte alls o till o med somnade till slut. De fanns ju så mkt spännande folk o tatta på, men till sist så blev ögonlocken för tunga o trillade ihop. :)

Nej, nu ska jag gå ner och äta lite breakfast! :) Ska bli riktigt gott. Är hungrig nu! Hoppas vi på att de får stanna i magen!  Får se om jag hinner skriva lite mer sen! Have a nice day!

 


XxX
                     L
ilmary

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0