On fire

Skolan idag, självklart så började det snöa precis när jag skulle trippa mer till bussen. Min plattade lugga va inte så platt efter de kan jag lova! Kul att träffa girlsen igen. men kändes ändå konstigt att vara i skolan, ändå en vecka sen sist : / Känns som de va månader sen! Paul o Cesar kom och hämtade mig efter skolan. Vi stack o käkade, blev Max. Hehe jag kanske låter tjatig men jag måste verkligen sluta med all skräp mat! Min bikini skulle komma denna vecka, men änsåläng har det inte kommit något i postlådan. Dags att börja träna så man har tvättbrada sen, som om jag någonsin kommer få de. Men de är ju två dagar kvar så får hålla tummarna. Egentligen är det ju ingen brådska precis inte så jag badar i denna kylan.. Det blev ett misslyckat försök med filmen "Bolt" igår, somnade efter lite mer än halva. Haha, jag är verkligen en kass filmtittare. :p Får väl bättra mig på den fronten med hihi. Har ett skrifligt läxförhör imorgon i barn- ungdomssjukvård, så blir lite pluggande ikväll. Jag ska laga lite mat sen också. Hihi, känns som att jag äter hela tiden.. Det blir Drumsticks med ris. Tycker min baby om! ;) Hittade en låt i min mobil innan, hade totalt glömt bort den så jag rockade loss på bussen not. Hihi.

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0