Junkfood

Puh, precis varit ute med Cesar. Kallt! Va ute i 20 min för att han skulle göra nr 2, men inte de.. han ska ju bara leka :p  Jag o Paul höll på att frysa ihjäl! Blåsten dödar verkligen idag! Har ätit kebabtallrik idag, Yummie!! Känns som att de ända jag gör är att äta skräpmat, men de e ju så gott! Skönt, bara projektarbete imorgon så slipper åka till skolan. :D ikväll blir det ännu mer skräp till kistan. Cheez balls. Luktar gammalt snusk, tur att de smakar bättre ;) hehe, just de.. innan när vi skulle ner o hämta vår mat så letade jag efter mitt bankkort, tillsist hittade jag de i min jackficka (en av alla tusen) kan inte påstå att det va helt direkt. de sitter bara ihop i de lilla chippet. Faaan! Nu måste jag ju skaffa ett nytt sånt också. Tror att jag ska fixa sånt med foto på. dem e sååå fina :)  Nu ska jag o älskling titta på dogwhisper, måste suga åt sig allt man kan! Men jag tycker att jag o P klarar detta ganska bra! han har lärt sig att gå ner själv från trappan idag. Duuktig vovsing! ♥



 
                                       Då                       Nu  ;p


Mitt fina välfungerande bankkort : /

XxX
                   L
ilmary

Kommentarer
Postat av: angelica

mmm men gosh vad gott med cheez balls :P

2009-04-18 @ 19:09:16
URL: http://angelicato.bloggagratis.se

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0