Tips på ställen med fina väskor? ;)

Hejsan alla fina! Nu har jag surfat runder lite.. Letar efter en ny väska.. Är så trött på mina.. Men hittar ingen jag fastnar för, självkart så börjar jag klicka in på skor istället :p
 Någon som kanske har tips på var dem har fina väskor till hyfsade priser? Man är ju ingen mijonär ;) Vill verkligen ha en ny väska, gärna ett par matchande skor till, det är alltid chic. Läste förresten i Metro tidigare idag att det är 50% på alla skinnhandskar på Accent just nu. Don't miss it! ;)
Haha, var inne på den reklamen om schlager mms på msn innan. Gjorde en bild på mig, tyvärr så kunde man inte spara bilden så kan tyvärr inte lägga ut den här. : /


Skor från Asos.com
Dax för mig att springa ut en sväng med Cesse nu. Ha de bra sålänge!!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0