All and Nothing

Hej bloggen! Idag blev det en tidig morgon för min del. gick upp vi halv sex tiden för att promenera med Cesar. När jag reste mig ur sängen så kände jag hur tjock mitt huvud kändes, helt täpp bäde i näsa och hals. Åkt på en rejäl förkyldning så har varit ganska hängig hela dagen. Shit vad mycket det har snöat förresen! Okej, de har börjat slaska till sig nu men imorse va det ett riktigt tjock kramsnö på marken och de kom med stora flingor hela morgonen. Började skolan 8.10, hade dubbel lektion med Barn- ungdomssjukvård. Hade mitt skriftliga förhör o de gick förvånansvärt bra, med tanke på att jag läst igenom texten en gång. När jag kom hem började jag o Paul laga mat, vi va så mätta igår så vi struntade i att tillaga våra drumsticks så det blev de idag istället. Med ris och massor av sallad till. :)  Inte skräpmat idag! :p
Tittade på Monsters Inc. igår, hehe gammalfilm men jag tycker fortfarande att den är lika kul! Lite nostalgi :) 
Nu ska jag gå ner och baka lite kladdkaka, ses sen! :)



 Jag och Cesar myser på golvet :)

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0