Fika och Shopping

Hej! Då var man hemma, har precis ätit lite mat! :) Förutom min försovning så har dagen varit Wounderbar! Hade dubbel lektion, jag hann till den sista halvan så fick göra provet anyways. Sen fick vi smaka på barn mat, eller fick o fick, var tvugna! Urgh! Jag trodde att jag skulle spy, fyfan vad äckligt!! Tänk purré av lasange som dessutom var kall, blandat med mango purré. Uaah. Så jää*a äckligt!! slutet av lektionen så gick vi lasarettet, skulle få reda på var vi hämtar våra kläder till praktiken. Jag mätte upp Sofia där. Vi gick ner till Annorledes och köpte varsin grekisksallad och mumsade i oss jag pillade dock bort oliverna Efter det blev det en runda på stan. Hittade en riiiktigt fin tunika i korall på Gina Tricot, men köpte den inte. Tror faktiskt jag ska göra det imorgon, den va sjukt snygg! Efter ett tag gick vi till Espresso House och köpte coffe to go ;) Gick en runda till på stan sedan skilldes vi åt.. En riktigt mysig  långlunch. :D För min del var det tillbaks upp till skolan för en sista lektion, Barn- ungdoms sj-vård. När vi slutat kom Paul o hämtade mig, vi körde till Center Syd, läste imorse att de va nyöppning erbjudanden. Men inget skoj där.. Gick runder i lite andra affärer och hittade en del!


Kofta från Gina tricot 149:-

Nagellack Isadora, H&M 24.50:-
Mascara Isadora Build up Extra Volume vet ej pris men 50%rabatt, H&M
Halsband i korall, New Yorker 25:- (ord. pris 69:-)
Kuvertväska med nitar, Gina Tricot 129:-

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0