Messy

Har precis varit ute en sväng med cesar i kylan, roligt med snö! (jag delar dock inte hans åsikt) Tittat runder lite på olika bloggar, snöade in på Gynnings blogg. Tycker så mycket om henne o han alltid gjort! Hon är verkligen härlig och hon skäms inte för den hon är, hon är verkligen sig själv till 100% även i media. Riktigt nice girl! :) Sen att hon är skåning är ju bara ett plus! :) Något som vi i södra delen kan vara stolta över! Inte nog med att hon ser sjukt bra ut!! Keep going girl! Mamma är för övrigt igång med bullbakandet, känns som att de e allt hon gör nu förtiden. Tycker hon kan öppna eget! :) Luktar ljuvligt i hela huset nu! tror jag ska gå ner och snatta några som jag och paul kan mumsa på, de går verkligen inte att motstå. It's like an addiction ;p 
 

Jag och Cesar ute i kylan




Cesar sniffar runder i snön

Nej, nu får jag sätta igång och plugga, de måste ju bli gjort. Orkar egentligen inte men, känns inte som jag har något val just nu, eftersom jag var sjuk i förra veckan så missade jag ceminariet och får det skriftligt istället och då kan jag ju inte kugga på detta.. Haha, nu har jag svårt att slita mig, nej nu så får jag vara klar här!

XxX                
            L
ilmary      

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0