New Clothes

Har varit en dag med fullt upp för min del, inte så mycket lugna stunder. Pappa och faster med barn har varit här en sväng o hämtat bullar som mamma bakat. De stannade här i några timmar. O just de, de hade hunden med sig, Choco. Så Cesar var på honom hela tiden. ett himla liv med både barn, hundar och skrattande vuxna. Jag bjöd på fika, blev det som var kvar av kladdkakan, fruksalladen och glassen. Det var uppskattat :) Faster tyckte om fruktsalladen så mycket att hon tog allt för sig själv. Haha. Innan dess var jag i skolan, hade en lektion, Svenska B. Håller på med uppgifter i läroboken, finns de något tråkigare? Jag slutade vid halv 12. Stannade kvar med tjejerna och snackade lite tills 12.10 då jag tog bussen hem. När jag kollade i brevlådan innan jag gick in så hittade jag min DV-tidning och ett paket från H&M, gissa om jag blev glad! :D
Förväntade mig bara att min bikini och mammas topp skulle vara med, men till min stora förvåning fanns bekinin, byxorna och ett set som innnehöll linne o cardigan i paketet! Nu väntar jag bara på min klänning och mina shoes! De kommer ju t.o.m passa ihopa ju!! :)

 
Binini + Linne och Cardigan


My new pants :)

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0