Sömnig!!

Då var det kväll igen. Dagen har bara sprungit iväg :p Käkade middag typ vid 21-tiden. Hehe. Lite sent men vafasen! Bättre sent än aldrig. ;) Tog mig tid till ett fotbad och lite pedikyr tidigare ikväll. Vattnet va liite för varmt, kändes som att mina fötter skulle koka sönder i början.. Men sen när det svalnat lite blev de skönt! Det behövdes. :) Sista skoladagen på veckan imorgon, sönt. Sen är det sportlov! Riktigt skönt!! ;)  Känner mig så slut i huvudet idag. Men får hoppas att det är bättre imorgon, förkyldningen har blivit mycket bättre nu i alla fall så är på bättringsvägen förhoppnings vis..  Går 10.15 - 11.30 imorgon så har bara en lektion, alternativ medicin. Sen blir det fika med Sofia. :D Nu blir det att softa för min del.. Se om de går något bra på Tv'n och så småningom go to bed. Om jag inte somnar innan jag hinner till sängen. Känns som att jag ska sitta här och somna. Hihi. Hoppas ni haft en underbar dag! Sleep Tight! ♥



XxX             
L
ilmary

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0