Tråkig söndag blir till något nyttigt :)

Hej allihopa!
Hoppas att ni haft en bra alla hjärtans dag igår! Det hade jag! :D Idag har jag fått sova läänge! :) Paul tog Cesar imorse och jag fick sova. Sen har  vi varit ute en lång runda men vår lilla, han fick springa lös och ha riktigt skoj! När han kom in så var han helt slut, det var bara mat, en snabb kiss och sedan decka inne i soffan. Hihi. Jag o Paul kommer också sova gott så som vi sprang och hade oss ute i den friska luften. Riktigt härligt väder ute, kallt men ändå jätte skönt :) De är riktigt bra med hund, man kommer ut mer och umgås mer med varandra tycker jag. Inte så mycket Tv-tittande och annat osocialt :p Men självklart så måste man titta lite ibland Hihi ;)



Cesar lyssnar på vad matte säger :)



Mina två älsklingspojkar busar i gräset ♥



Igår så gjorde jag Milkshake till mig och älsklingen. Kärleks- milkshake :) Blev jätte fina!!


Här e mina milkshakes :)

Tittade på Melodifestivalen igår, okej inte hela men den sista halvan typ. När Amy Diamond sjöng sitt bidrag. Tycker att Måns var en värdig deltagare till finalen, men vad var de andra för något? H.E.A.T eller vad dem hette. Tyckte inte att de va slager. Men smaken är som baken :)

Ikväll är det självklart Beck som gäller! Älskar de filmerna! Kvällens Beckfilm heter Gamen, kan inte minnas om jag sett den men det återstår att se :)


XxX              
L
ilmary    

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0