My Day

Har varit en sväng i Landskrona idag, som jag nämnde innan. Efter de så käkade vi på Donken. En snabb sväng inom H&M. Köpte Shampoo o balsam. Sen bar det av hemåt. Hjälpte Hanna med Blogg designen, de lilla jag kan hihi. Sen har jag varit hemma.
Klippte klorna på Cesar innan, och jag klippte i pulpan på ena och det började blöda. Gissa om jag blev hysterisk!! De blödde extremt mycket!!De lugnade sig efter ett tag och allt blev bra. Puh! Hände mig som världes sämsta matte! Tårarna sprutade och jag ringde pappa för att fråga hur man får stopp på blödningen. De lugnade sig efter ett tag och allt blev bra. Puh! Hände mig som världes sämsta matte! Det lugnade sig efter ett tag som tur var. Puh! Nu är han uppe och springer runder och busar som aldrig förr ;)
Tänkte att jag ska ge mig på ett nytt försök att se Seven pounds, wish me luck! ;) Men först ska jag plugga lite till provet imorgon, Alternativ medicin. Såg ett skiit fint linne på H&M när jag va där tidigare, Det var i sånt tunt, halvt genomskinligt  tyg. Såg de bara i himmelsblå, inte riktigt min färg, men man får väl vidga sina vyer. De e det verkligen värt så sött som det var! :D


Me in the past, saknar my Blonde hair!! (nästan 1år sedan)

XxX
                   L
ilmary

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0