Longtime.

Det var ett par dagar sedan jag skrev, internet har krånglat här hemma. Därför jag inte kunnat skriva. Men nu idag så fick jag mitt nya bredband så allt är okej nu! Hehe, så fort jag kom hem installerade jag det (rättare sagt Paul gjorde det) och nu sitter jag här :) Liten sammanfattning på dagarna som gått. I söndags var jag och Paul i Landskrona, Cesar va själklart med oss! :p Jag och Cesar sprang ute i trädgården och lekte medans Paul meckade med bilen.

  
                                   Matte och Cesar tar en Paus


 
Cesar böjade frysa lite, så fick värma sig i filten lite :)

Igår var en dag som alla andra. Var lite extra duktig och gjorde två arbeten klara och ett som snart är klart :)

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0