Hot Shoes! :)

Fredaag! Så niiice! Har varit i skolan idag och sedan efter det så mötte jag upp sofia i stan. Vi gick en sväng o kollade i affärer. När vi gick förbi Scorett såg jag ett par skit fina klackar! Vi gick in och tittade och jag hittade dem direkt. Slängde av mig min ena ancleboots och provade dem . Helt Perfect!!! :D Dem är ljusrosa med inslag av silverskimmer. Öppen tå vilket inte är så lätt att se på bilden.Men som jag älskar på shoes 
VILL HA DEM!



Från Scorett 999:-


Sen gick vi en sväng på LaugerHaus, elr hur de stavas, och en sväng till Vila. Har även varit på banken idag och beställt ett nytt bankkort. Hehe på tiden! Vet inte riktigt vad som händer idag, får se vad tiden har att erbjuda ;)

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0