Good Night . Sleep Tight

Nu har jag legat och kollat lite Tv. Blev lite Lipstick Jungle och sedan zappade jag över till 5an. det var Raw comedy. Jacob från vakna med the voice var ju med där ikväll. Blev besviken, tycker att det är roande att titta på Vakna på mornarna och att dem faktiskt är ganska kul, men ikväll så var han ganska lame. Det var två, kanske tre skämt som va roliga resten va liksom, hur gammal e du? Snacka ränneskit kan du väl snacka om hemma o inte i Tv? Får se vad Josefine har att säga om det imorgon bitti, hon brukar ju vara ganska duktig på att hacka på Jacob. Men nog om det.. Tänkte faktiskt bädda ner mig i sängen nu, kanske titta på Tv lite till, får se om jag orkar med dumburken. :p Känner mig lite risig. Har så ont i massen och dum som jag är vill jag inte ta några tabletter.. Men sån är jag! Hoppas att ni haft en underbar Måndag (ni som har lov i alla fall annars vet jag hur måndagar brukar vara).. Sussa sött!




XxX       
L
ilmary

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0