unwritten

Haft en kort dag på jobb idag. skönt! :) Ett STORT plus är att de är underbart väder idag! :D Slutade halv två, men gick inget tåg förrän 10 över så passade på att gå in på Vila en sväng, hittade en ursöt hallonröd klänning, men provade aldrig den, orkade inte ta av min Converse. Så jobbiga att knyta...

För några dar sedan köpte jag L'ORÉAL Dermaq' expert make-up remover wipes, snacka om bra!!! Provade dem igår kväll och imorse när jag vaknade va jag babylen i ansiktet och hade mer lyster i hyn. Den luktar extremt  gott dessutom. Jag vet inte hur mycket den kosar i vanliga butiker typ H&M o så, men på rusta kostade en pakeet med 40st servetter 40:-, vilket jag anser vara billigt :)

Nej, nu ska jag ut i solen, ha de underbart! Hörs Later,  P  U  S  S  !

Kommentarer
Postat av: My

Då kanske man ska köpa sig ett paket sådana

2009-08-01 @ 19:28:30
URL: http://myzaans.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0