Answears

Hej allihopa! :) Här kommer svaren från frågestunden igår.

Hur gammal är du?
- Jag är 18 år, fyller 19 i Juni :)

Har du pojkvän?
- Ja jag har en pojkvän. Firar snart 3 år tillsammans! :D

Bor du hemma?
- Ja, hemma bor väl alla? ;) Haha, ja än sålänge bor jag hemma tillsammans med min mamma, men söker lägenhet för fullt. Det är ju så svårt att få lägenhet i Helsingborg!

Vilken skola?
- Jag går på Petri vårdgymnasum i Helsingborg

Vad heter din närmsta kompis?
- Jag har så många kompisar som är mig nära, men den som vet mest om mig heter Fanny.

Vad är ditt favorit märke gällande ansiktsvård?
- Jag gillar att prova en massa olika, man kanske hittar en ny favorit? Har inte alla produkter i samma märke. Just nu använder jag NIVEA Visage Refreshing toner och Washing gel. Och ansiktskrämen jag använder är OLAY Classic Beauty fluid
 


Hoppas ni fick de svaren som ni väntade er. Tack så mycket för alla frågor! Super kul. Hoppas jag får ännu fler nästa gång! :D

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0