Success!

Hej bloggen! Hoppas ni haft en bra dag! Påskafton idag och har nog glömt att önska er alla EN RIKTIKT GLAD PÅSK!! Är ledsen att det inte blivit så mycket bloggande de senaste dagarna, men har inte velat sitta inne och uggla när det är så UNDERBART väder ute! Har haft sol i snart en vecka i sträck. Börjar kännas som sommar nu. På riktigt! :D Cesar är helt slutkörd på kvällarna nu när vi varit ute såhär mycket! Men man ser på honom att han älskar det! Ja, som sagt, idag är det påskafton och jag tänkte att jag skulle vara lite gullig så jag lagade maten helt själv idag! Hehe.. Lyckade helt utan att bränna eller överkrydda något, bra Lilmarie!! ;D Det blev faktisk tillochmed riktigt gott! Blev Lax med ungnsbakad potatis med hollandaise-sås (stavnignen?)

Lite bilder på min ögonsten från de senaste dagarna :







Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0