Sun and BBQ

Paul håller fortfarande på att trixa med bilen.. hihi, stackarn! Jag har sutit ute i solen och bara myst med lite rolig läsing.. Pauls mamma grillade lite hamburgare innan, hihi så mysigt.. Kände sig som ett barn igen! massor med sallad och grönsaker, lite plock mat.. ;p  Nu börjar jag känna mig lite rastlös och vill hem och ta en dush... Har ingen aning om vad som händer ikväll, än sålänge.. men får se vad som poppar upp.. Känner mig faktiskt ganska seg idag så ut och festa blir det iallafall inte! 


Känns så tomt utan min bebis ingen flåsande liten sprallig varelse som svansar runder hela tiden..  Lääängtar tills på Söndag då vi ska hämta hem honom igen!! Nej, nu ska jag ner och se hur de går för min abbyboy med hans meckande..
LATER!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0