Nightmare

Godmorgon sweethearts! Nu är Lilmarie vaknat och ätit frukost.. Varit ute och lekt med Cesar ochså lite. Hihi, morgongymnasitk ;p har självstudier idag så slipper gå till skolan, ska jobba lite på mitt tal i svenska B. Känner mig faktiskt ganska utvilad idag. Skönt! Det var ett tag sedan sist haha..
Hade iallafall en hemsk mardröm inatt.. Det spökade i mitt hus och jag och babyboy var hemma hos mig.. Min mamma var iväg med papi.. Hon kom inte hem på söndagkväll, så när klockan va typ 12 ingde jag henne och min vän Fanny svarade, What? Hon berättade för mig att min mamma dött när pappa hade varit påväg med henne hem, kört full. När jag sprang fram och tillbaks i rummet och skrek nej så vaknade jag. THANK GOD att det bara var en dröm! Jag la mig tätt intill Paul för att få lite medömkan och somnade om efter ett tag..


Vilken är er värsta mardröm? Brukar ni drömm mardrömmar?

Kommentarer
Postat av: cassie

SV: Åh, vad bra att jag var till hjälp! Jag tänkte nyss på det haha. Men det borde ju gå (Y)

2009-05-15 @ 12:09:00
URL: http://diamondlady.blogg.se/
Postat av: cassie

SV: Ja gör så! :D Den är ju billig också (Y)

2009-05-15 @ 12:15:16
URL: http://diamondlady.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0