Empty

Puh, äntligen kan  jag andas ut lite.. Har varit fullt upp hela tiden.. Ut med Cesar, laga mat, fixa fika, fixa hit och fixa dit. Känner mig helt stressad! Vill att babyboy ka komma, jag saknar honom, även om jag har folk omkring mig.. Mer än vanligt, så känner jag mig så ensam och det känns så tomt utan honom..

Har precis gjort lite maikyr med mitt Depend Mirakel kit, it really makes magic happend! ;) Ska bara ta det lugnt resten av kvällen.. Se om det går någon bra film på Tv'n kanske? Rå om mig själv. Tror jag behöver det!


Kommentarer
Postat av: Sara

hehe, Okej. Ja men de är heller inte fel. Det va ju meningen att Ayla oxå skulle vara sällskap. Men de blev kul och träna. =P Så idag blev det grundlydnad oxå. Ändå. ;) Blev sugen när du skrev att du skulle träna. =P Haha. =P

Gjort något kul ikväll? Kramar

2009-05-09 @ 22:46:33
URL: http://metrobloggen.se/grodan09
Postat av: Sara

Men de va väl rätt skönt att ta de lugnt med? Nja jag skulle ätit flintastek hemma här med Pojkvännen, men slutade med att jag gick in till Läckeby med hunden, och åt hos min Moster. :) MUMS med stek. :) Dom ringde för han va där och dom skulle grilla. :)

Tränade dit och hem. Gick typ 8 km idag. :) Haha. Även om de va trist när hon inte lyssnade på mig så gjorde hon de efter ett tag! =P HAHA. :O Tog en tid innan hon blev trött. Sen när jag va där lekte mina kusiner med henne så nu sover hon sött. =P haha. :O

2009-05-09 @ 22:56:35
URL: http://metrobloggen.se/grodan09
Postat av: Sara

Jo de gör hon med. :) Bättre att göra av med energin först, sen träna dom. =P Jag gick 1km och sen kunde jag träna. =P För då va hon trött. =P haha. ;)

ha du testat klicker?

2009-05-09 @ 23:09:37
URL: http://metrobloggen.se/grodan09
Postat av: Anonym

läser du mogis.se eller stinalee.se blogg?

2009-05-09 @ 23:57:39

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0