Plums!

Hej allihopa! Ni har väl inte glömt att ställa fram klockan?? Jag missade det helt, och det kan man nog säga att Paul också gjorde hihi. Han tog Cesar på morgon rundan. När han var utanför affären så tittade han på klockan som då var lite över 8, trodde han så han gick hem igen. Hahaha. Stackare!  Hoppas att allt är bra med er! Här är det finnemang! ;) Blev film igårkväll sedan somnade jag ganska snabbt! Hade en riktigt mysig kväll. Idag har jag städat lite.. Mindre skoj men det måste också göras! Jag och Paul var ute på grönområdet med Cesar.. Såklarrt skulle han ner och plumsa i ån. Snacka om att han va skitig där efter, så när vi kom hem så fick han bada! Nu sitter jag och läser SOLO och smaskar på Ahlgrens bilar.. Vad har ni för planer idag? Själv så har jag inget planerat, tar det som det kommer. Det är ju Söndag.. : / Imorgon så är det praktik igen, sista vecckan så nu ska jag ge järnet så att jag får ett bra betyg! :)


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0