My Day

Hej Hej! :) Hoppas ni gar haft en bra dag! Min har varit ganska bra. Jag var halva dagen inne på avdelningen och halva dagen på Barn akuten. Har fått vara med o titta när de tagit prov med en nål rakt in i urinblåsan på en liten pojke, ca 1år gammal.. Den nålen var inte liten kan jag ju säga!! Fyattans! Är riktigt trött nu efter dagen. Mina ögon vill trilla ihop vilken sekund som hest. Hihi.. Nu när jag äntligen är hemma, de jag längtat så efter hela dagen.. Typiskt! Imorgon är det också kvällstur, så jag kan sova lite längre imorgon också :) Jag gillar att börja sent, eftersom jag slipper gå upp överdrivet tidigt, men hatar att man slutar så sent så man missat hela dagen.. Arbetsdagarna skulle vara i 4-5 timmar, så skulle man presterat mer och varit gladare på jobbet! Men tyvärr så är det ju inte så.. Det är bara att gilla läget ;) Tänkte att jag skulle slänga upp en bild på hur snygg jag är i mina sjukhuskläder. ;) Men tyvärr är det något fel med sidan så jag kan ej ladda upp bilder för tillfället, försöker senare ikväll om jag håller mig uppe, annars kommer det imorgon! :)
(update: det funkade nu! (: )


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0