Mycket bättre!

Godmorgon allihopa! Hoppas att allt är bra med er! Här är allt mycket bättre idag än vad det var igår. Min feber har sjunkit riktigt mycket.. Känner mig kanske inte på topp men stor skillnad från hur jag mådde igår! Har ätit en god frukost, stekt ägg och mackor. MUMS! Jag kan äta igen!! Känns superskönt! Fick sjuka mig idag också. Känner att jag inte orkat, jag är ju inte helt återställd. Sen lilla charmtrollet här hemma har hållt en massa väsen inatt. Har väckt mig och husse typ 10 gånger. Tack Cesar! ;) Så man har fått lite halvdålig sömn inatt.. Ska snart hoppa in i dushen och spola bort sjuklingen och hoppas att jag kommer ut som den friska och krya Lilmarie :) Sen ska jag prova min nya klänning och se så den passar.



Kommentarer
Postat av: Hanna

Min mamma tyckte detsamma som din mamma, om dej i lugg! Och hon tycer du är jättesöt i det!

2009-03-11 @ 17:50:32
URL: http://klackarnaitaket.webblogg.com

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0