Godmorgon Söndag!

Godmorgon alla sötnosar! :) Hoppas att ni sovit gott, det har jag.. för gott! Men gick upp hyffsat tidigt för att gu ut med Cesse och ge honom mat, sen kunde jag inte somna om så jag la mig skaföttes med mamma under filten i soffan. :D Mysigt! Cesar hoppade också upp fast på oss. Hihihi. Han vill ju också vara med!
Nu sitter jag här framför datorn med en kopp te och funderar på vad som händer idag, vädret är grått och trist så blir nog ingen längre runda en vanligt med Cesse iallafall.. Känner för att sminka mig lite och klä mig i annat än mjukiskläder, som jag gick i hela dagen igår. Blir för mycket två dagar i rad, Hihi.. Känns som att jag sätta igång nu annars kommer jag aldrig bli färdig till att börja.. ;) 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0