Fredags kvällen...

Nu är vi hemma igen! Liten runda till Helsingborg träffade I och M, körde till MAX, va där typ 21.40 o dem stängde tjugo minuter efter.  Men inklampandes kom vi! :) Jag tog en glass, men den va så stor att jag nästan mådde illa när jag ätit upp. Men god var den! ;p Det är helt sjukt så mycket jag saknade Cesse när vi va borta, i ca 3 timmar.. Trodde att de skulle vara lite skönt med avlastning men där hade jag fel! Nu när vi fäst oss så mycket vid vår lilla sötnos så är det svårt att inte tänka på honom helatiden. Hihi. Han blev så glad när vi kom hem, men tror att jag och Paul var ännu gladare för att se honom! Hans små egenskaper är så underbara! Nu har han iallafall somnat tryggt när matte och husse är hemma igen! Klockan är snart tolv och jag o BabyBoy tänkte slänga oss framför Tvn och ta de lugnt resten av kvällen! Får se om det går någon bra film eller något annat skoj att titta på. :)  

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0