BAANG!

Sa de bara precis när vi var ute och körde, vi blev påkörda av en annan bil bakifrån. Cesar blev livrädd och flög framåt. Ingen stor smäll som tur var och inga större skador på bilen, men nu har både jag och Paul sjukt ont i nacken.. Vi fick köra in till sidan och den andra bilen körde efter oss, en gammal gubbe, säkert 80 år gammal.! Man borde införa en obligatorisk test när man är runt 70 och se om man verkligen är kapabel till att köra bil fortfarande! Känns som att det är farligare att vara ute och köra bil på förmiddagen när alla gamlingar vågat sig fram än på kvällarna när alla streetrace-bilar är ute, de ham har iallafall alla sinnen i bruk! Vi var precis påväg hem, jag hade bara varit inne på banken för att sätta in pengar, det var på nr 11 när jag kom in.. Jag hade nummer 33!!! Turdag idag ju ;) Får se hur bra det går på min första praktikdag, värre än detta kan det väl inte bli? Hopfully not! Börjar om en timma o det är dax att ge Cesse mat. Skriver om hur man dag varit senare när jag kommit hem. Slutar 21.30

Kommentarer
Postat av: meedo

hejsan. du tänkte fråga dig hur är det man nu gör så att folk inte kan ta ens saker från blggen?

kram

2009-03-02 @ 18:44:47
URL: http://meedo.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0