Lite shopping och så..

Hej bloggen! Idag har det varit elt underbart väder! sol sol och sol ;p Jag och Babyboy åkte till en skog med Cesar och vandrade runder i några timmar, hur mysigt som helst! har även hunnit med lite shopping idag, och mer blir det imorgon (A) jag börjar bli mitt vanliga jag igen nu efter i fredags, fortfarande lite hes och seg.. Lite ont i fötterna fortfarande med, men de är ju inte så konsigt med tanke på att jag hoppade och dansade hela dagen och halva natten.. hihi.. Imorgon ska jag gå brevid på jobbet. ska vara där 7 på morgon. Kommer va kämpigt att gå upp, men de ska jag klara! ;p

Detta köpte jag idag!

Linne 89:- på New Yorker
Mini Bolero 89:- på New Yorker
Jeans 399:- också Ney Yorker


Har fått fläskläpp, men vet inte hur var eller när. Hihi, De e illa ;p

Kommentarer
Postat av: natasha

ooh älskar jeansen :D

2009-06-14 @ 22:10:22
URL: http://latimbella.blogg.se/
Postat av: medina

varför gömmer du dit ansikte på bilderna där uppe, du är alltid jätte sött :)

2009-06-15 @ 11:40:14
URL: http://meedo.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0