MysPys!

Godmorgon allihopa! Nu är jag vaken! :p Så  underbart väder det är idag! :D Man blir på så bra humör!! Själv sitter jag nu insvept i handduken och ska hoppa in i duschen. 

Igårkväll va vi hemma hos mig och hjälpte mamma med att sätta ihop flyttkartonger, vi flyttar ju nästa vecka.. :( Vi passade på att hämta öl och min Wild Africa Cream som jag fick på min student. Vi satt i uterummet och drack, spela kort och hade de mysigt med tända ljus. Riktigt härlig kväll! När vi gick in för att det började bli lite kallt trots att vi hade en såndär gasoldriven brasa igång, så hoppade jag nästan direkt ner under täcket och somnade inte många sekunder efter det. Haha, så kan det gå! ;p Btw, jag fyller år imorgon! ;D

Nej, duschen kallar, men vi Hörs Later!    BiGG KiSS!

Kommentarer
Postat av: emelie

grattis i förskott!

2009-06-23 @ 12:09:25
URL: http://sensuellt.blogg.se/
Postat av: Felicia

svar: Låter som en bra ide ;) annars så kan vi ju alltid åka runt till några stycken länder :D

2009-06-23 @ 13:53:28
URL: http://efji.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0