Tisdag

Godmorgon Sunshines!
Just nu sitter jag o väntar på att Våra bästa är ska börja. Har inte sett det på evigheter, men tror inte jag har missat speciellt mycket. Hihi.. Man kan missa yp eytt halvår av de programmet o när man väl sätter sig efter alla dessa avsnitt så är de inte mycket förändringar. Dem segar så mycket med allt! Antagligen för att kunna göra fler avsnitt o tjäna mer pengar.. Vet jätte många som hatar de programmet, min baby är en av dem, men jag älskar det! Hehe, även om allt är så segt så gillar jag verkligen att tittapå de för man tänker ju - kanske händer de något idag.... Nej, nu börjar de. Men vi hörs lite senare sötnosar!

Vad tycker ni om våra bästa år?

Kommentarer
Postat av: ♥ MeDinA ♥

jag har oxå fastnat vid den nu, nu när jag ändå är ledig :P

2009-07-21 @ 12:31:18
URL: http://meedo.blogg.se/
Postat av: Linnea

Tja!

Har frågestund i bloggen.

Titta förbi och fråga en eller flera frågor vettja! :D

2009-07-21 @ 14:55:31
URL: http://lezy.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0