Ännu en dag

Uppe tidigt idag med. Idag ställde jag mitt alarm på 05.40 för att hinna gå ut med valpisen o ge honom mat. Fick verkligen kämpa mig upp ur sängen. Men när jag väl skulle göra mig i ordning för att gå till skolan så sjönk jag ihopa. Är så trött eftersom jag knappt fått ngn sömn sen stjärnan kom in i våra liv. Jag bestämde mig för att stanna hemma o försöka vila ut till imorgon, om jag får ngn ro :p Han är verkligen bedårande med sina puppyeyes. Han e så klumpig också, springer o snubblar stup i kvarten. De är ett evigt vaktande när katten e inne såde inte blir ngt slagsmål. För kisen lilla är inte särskilt charmad av valpisen. Har fortfarande inte bestämt ngt namn till honom, men vi jobbar på de ;)
Igår fick han träffa min fasters hund, Chico som inte är glad för andra hundar. Men de gick bra! Vår lilla blev helt uppspelt. Hoppade runder o uppmanade Chico till att leka. vilket inte gick lika bra.

Senare idag ska vi nog till landskrona o visa svärföräldrarna o Pauls bror den lilla. Men först ska vi o handla lite mer saker till honom. Handlade en massa ben o annat skoj  till honom igår. Men han behöver en korg. Får se vad vi hittar! :)


bebis tuggar på sitt lilla tuggben!

XxX
                     L
ilmary

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0