Today

Ställde klockan till 6.00 idag, skulle börja 8.10. När jag kommit upp, druckit mitt te och börja vakna till lite till Vakna! (med the voice) Så kollade jag på mitt schema för att se vad första lektionen var såg jag att jag inte började förrän 9.45. FAAN! Jäkla skit! Kunde sovit minst en timme till!! Men jag kröp ner i soffan med en filt och tittade vidare medans älskade P ställde sig och gjorde ägg o bacon. Yummie! :) När jag kom ut i kylan för att gå till bussen va jag lite sen,  men hann precis i tid för att komma med bussen. Tur!!



Hihi, man ser ju nästan hur trött jag är ;p

Jag o Hanna bestämde tidigare på dagen att vi skulle ta bussen hem tillsammans, fast att hon slutade tidigare. Inte ofta vi hinner träffas o prata längre, båda två har fullt upp på varsitt håll..

Ooh! Förresten, jag beställde ju saker från H&M igår. Klänningen (som finns en bit ner på sidan) och en ny bikini, bland annat :)


Bikinin som jag betällde

XxX
                       L
ilmary

Kommentarer
Postat av: Shkurta

Tjolahop! Här ser man lille lilmari som skriver av sig! Trevlig att se! Ville bara medela dig om att du har en ny anhängare :) Nämnligen mig! hihi!

2009-01-21 @ 19:28:07

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0