En god lördag!

Nu efter dagen känner jag mig riktigt duktig! :) Jag o Paul har hjälpts åt att städa hela lägenheten. Känns så skönt efteråt! Idag så har vi även badat lillkillen. Hihi. Först så va han lite rädd o ville hoppa ur badkaret så jag o Paul fick också hoppa i badkaret med kläder på för att han skulle lugna sig lite, de hjälpte! Han blev så lugn o fin! :D Snacka om att vara genomvåt efter de! haha. Sen som reward så fikade vi med mammas aldeles nybakta kanelbullar, fortfarande ljumna. Skitgott!! Vi började snacka om vad vi skulle ha för mat. Ingen orkade ställa sig i köket.. Då kom jag med förslaget att beställa Thai takeaway. Riktigt bra idé!  :p Så de fick de bli. Jag o Paul åkte o hämtade maten. Mamma stannade hemma o passade Cesar. Har precis ätit färdigt och jag är så mätt att de känns som jag ska spricka.. Ficck sms av Cesars uppfödare innan, hon ha anordnat en valpträff imorgon o undrade om vi ville komma. YES, klart vi vill! Så får Cesar träffa sina syskon! Ska bli kul! Nu ikväll är de bara slappa som gäller! Och vila magen såklart. Haha. What´s you up to?
Ha en trevlig kväll!

  
Nybadad Cesar :)


   
Maten! Yummie! :p

XxX
                      L
ilmary

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0