:)

I eftermiddags träffade jag en tjejkompis, Cicci. De va riktigt längesen vi träffades!! Vi satt o pratade på en bänk ute i kylan, eftersom att Cesar va med. Skoj o catching up lite. :p De kom förbi en del folk med sina hundar o Cesar va snabb på att hälsa. Hihi. Sen kom Paul o hämtade upp mig o Cesar o vi åkte hem o åt god mat! Friterade kycklinglå o filé med stekta nudlar som hans mamma lagat. Mumms!  Perfekt fredagsmat! är de kväll o jag har precis varit o bunkrat upp för att den ska bli god! :) Har köpt lite gott o den nya solo. :) Passade på o köpa en latte också, va så sjukt sugen på de! O den va riktigt god, behövde inget socker. :p På omslaget på tidningen såg jag ett par klackar som va i princip identiska med dem jag lagt in en bit ner på bloggen (längst upp till höger), ända skillnaden är att dem va i andra färger. :)
Skönt att ha fixat till sig idag faktisk, mår faktiskt bättre då :) snart dax att mysa ner sig framför Tv'n. Men först ska jag läsa min solo o äta polly :D



XxX
                    L
ilmay

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Har han fått sina sprutor ?

Annars är det ingen smart ide att han hälsar på andra hundar förrens den sista är tagen så han inte blir dålig .



2009-01-30 @ 23:22:58
URL: http://onttonen.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0