Uppe med tuppen!

Idag ställde jag mitt alarm på 06.50 för att gå ut med valpisen. (har ej bestämt namn ännu) Jag skyndade mig på med kläder efttersom han vaknade till så fort han hörde/kände att jag rörde mig. Han har sovit med oss i sängen hela natten. I alla fall så skyndade jag mig ner, hade tagit påmig jackan o kopplat hono o då börjar kisset forsa, FAN mitt på hallmattan! Men finns inte så mkt man kan göra nu när han e så liten. Man får inte skällapå honom. Vi hade en ganska mysig promenad. Fast han e välldigt mammig o vill upp i min famn helatiden  när jag e ute o går med honom.
Lite senare vid halv nio tiden va de dags för dagens andraa runda. Jag o Paul o lilla pluttisen. Han hoppade o skuttade. Nu är jag riktigt trött o ska passa på att vila en stund medans han sover lite. See you!

XxX
                     L
ilmary

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0