Neej, mina skor!!

Har precis ätit pizza o busat lite med Cesar (valpisen). han e så klantig!! Han har spillt ut sin vattenskål som vi har på ovanvåningen 3ggr sen igår kväll. En gång va precis. På mina klackar!!! FAAAN, snacka om att jag blev sur, men får ju inte bli arg på honom ännu så de gick ut över Paul. Jag har använt dem vid ETT tillfälle o de va nyårsafton 07-08. Dom e i siden så dom kommer att bli helt förstörda. FanFanFaan! får hoppas att de går över tills jag gifter mig :p Paul ringde när han va påväg hem från malmö o frågade om jag ville ha pizza (dum fråga) Så när klockan slog 4 slängde jag min på telefonen för att beställa, ingen svarade förrän 5över! Hallå, dem öppnar faktiskt 4!! :p När han svarade lät han aldeles anfådd så han hade nog precis kommit innanför dörren . Hihihi. vi gick dit o tog Cesar med oss. De tyckte han om! :) Ett tag iaf. Sen bllir han lat o vill hoppa upp i famnen. Men nejdå, om han börjat gå så får han fortsätta :p Får locka honom med lite godis så går de som en dans! 
Tänkte lägga mig framför Tv`n lite o se om de gåt ngt intressant. :)



XxX
                      L
ilmary

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0