My afternoon

Tog bussen hem en halvtimma senare än planerat. Snackade med Adelina i telefon och hon skulle ner till satn så vi möttes upp en liten stund. :) När jag gick hem från bussen så blåste det som attans och jag som glömt min halsduk hemma, kallt om halsen kan jag ju lugnt säga! Så ffort jag kom  innanför dörren här hem ma så ropade jag till Paul:
- Varma mackor??!
Jepp, det blev det. Va så hungrig att jag gick och små-åt på allt jag gick förbi typ. Hihi. men gott va de! Sen kom mamsen hem och jag hjälpte henne att packa in alla varor. Sen tog hon fram en ask. Så sa hon att de va min alla ♥ dag present. OLAY-beauty fluid ansiktkräm som jag älskar! Luktar så gott och är riktigt skön på huden! Taack Mami!! :D drack en kopp kaffe och nu sitter jag här, igen ;)
Från det ena till det andra, fan vad jag vill fixa mina naglar nu!! Va extremt längesen! S, kommer till dig så fort mina pengar kommer! ;) Hope you have time  for me!


Här är mina naglar sjukt snygga! By the way, gammal bild

Kommentarer
Postat av: Shkurta

Tjane lilmary :)

Besök gärna min blogg!

2009-02-12 @ 20:12:03
URL: http://metrobloggen.se/thislife

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0