Nya skor och lite annat från min Måndag!

Första dagen på mitt efterlängtade sportlov. Fick dock inte sova länge för det :p Har varit hos veterinären idag, Cesar fick sin andra vaccination. Det gick bättre än vad jag förväntat mig. :) Alla var jätte trevliga, alltid ett plus med ett gott bemötande! Cesar reagerade knappt när han skulle ha sprutan, bara backade lite. Inte ett knyst! Vår fina kille! ♥
Efter det körde vi till lidl (typ andra sidan gatan) bunkrade upp med chocolate tills ikväll, de får jag unna mig nu när jag har min roliga vecka not. När vi kom hem så fick jag en rolig överraskning i allafall! Mina skor som jag beställt från H&M hade kommit i brevlådan! :D


Schnygga :D

Längtar tills de blir varmt så jag kan använda dem! Men de lär ju dröja ett tag till, snöat idag igen. Tar det aldrig slut där uppe?? Är så trött på detta vädret. Ge mig sol och varme NU! Vill inte gå i tjocka kläder man knappt kan röra sig i mer!

Nu ska jag slänga mig framför Tv'n ett tag och se om det finns något att titta på, käka choklad och klaga över min onda mage. Hehe, låter väl trevligt? ;)

XxX            
L
ilmary


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0