exrice

Hej hej Bloggen!
Har ´varit full rulle för mig idag. Va och lämnade cesar, sen så har jag tränat. Blev 30 minuter på Orbitracken. Hehe, så länge sedan jag tränade. Först va de riktigt kämpigt, men när man väl kom in i andra andningen så blev de lättare :)
Kommer sakna mitt charmtroll nu när han är borta. Men får glädja mig med att veta att han inte har en lugn minut mellan sina bus med mamma o pappa. Dem va så söt när jag och Cesar kom, de pussade på honom så som föräldrar ska göra. :) Hans bror va också där så de kommer nog bli mycke lek för dem denna veckan, kanske lite för mycke? ;p
Nej, ni ska jump in the shower, sen ska jag coh babyboy hem till min mami en sväng. Hörs Later!  P U S S !

Kommentarer
Postat av: Felicia

svar: Ja, men det löser sig nog :)..

Nej, har väl inte precis planerat något inför veckan. Ska klippa mig imorgon, haha! Nej, men får se vad som blir av :)... själv då?

2009-08-03 @ 22:23:30
URL: http://efji.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0