Dålig vana

Nu har jag ätit en god middag och varit ute med Cesar en sväng.. Vädret är inte på topp.. : /  Blåser ganska mycket och är lite mulet, men jag ska inte klaga, det regnar ju inte iallafall! :) Ikväll är det Desperate Houswifes som gäller! Får verkligen inte missa det denna gången!! Har kommit in i en lite dålig vana... Göra kladdkaka varjekväll.. Hmm, men gott är det och de e ju snart påsk så får ju unna mig något, eller vad tycker ni? ;) Sen får det ju bli hårdträning fram tills sommaren så man inte kommer dit som ett dallrande fettberg. HAHA.. Måste ju vara fit på studenten också! ;p Nej, kladdkaka it is! Måste ner till affären och handla glass som jag kan ha till! ;D See you later!


Cesar satt så fint och tittade när vi tvättade bilen tidigare idag!

Kommentarer
Postat av: simone

söt vovve:)

2009-04-08 @ 13:04:02
URL: http://siimonekarlsson.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0