Long time no see

Hej Bloggen! Missed me?! Hihi.. ;)
Är ledsen att jag inte hann blogga igår, men hade lite jobbigt.. Hände en hemsk sak, men det har löst sig igen, som tur är.. Tycker att det är lite för personligt så jag väljer att inte dela med mig av det här i bloggen.. Idag har jag haft en underbar dag ute i solen.. När jag skulle köpa frallor imorse så köpte jag med mig en glass, Magnum temptation, så det blev min frukost.. Haha eller förrät till frukosten. den va god men lite mycket nötter inuti.. Köpte även ett nummer av den nya VR, som de flesta nog vet så är det the big blogger Kenza på framsidan. Skit söt! Så jag satte mig ute i solen med min upplaga och njöt... Och ja! Jag använde solkräm haha, i mängder men har ändå lyckats att bli lite röd på bröstet.
 Just nu sitter jag hemma hos Pauls parents.. I uterummet. Börjar bli lite kyligt nu, men jag vägrar att gå in innan solen gått ner..  Vill ta vara på heela dagen ju! ;) Kan ju altid svepa in mig om en filt om det blir kallt. haha..Cesar är nu hos sin föräldrar i Malmö och hälsar på. Saknar honom sjukt mycket! Vill att han ska komma hem! Min lilla bebis!!♥ Så tomt utan honom! Men det är bra att han är där nu för då får han lära sig hur man skall bete sig mot andra "medhundar" Hihi.. Idag blir det en lugn kväll som är ganska innehållslös,bara mys framför Tvn och gott att äta. Är ledig fram till Tisdag. Vädret ska vara fantastiskt hela helgen så det är helt underbart! ska verkligen vila upp mig så att jag kan ge allt i skolan. Sista spurten liksom. ;p
Hur har ni haft det idag? Och vad ska ni göra ikväll? Det är ju valborg, hade jag helt glömt. Tihi..

Kommentarer
Postat av: Dalia

tack sötnos :)

2009-04-30 @ 20:29:29
URL: http://fashionmodel.blogg.se/
Postat av: Dalia

jo absolut.. själv då ?



kramar /D

2009-04-30 @ 20:56:02
URL: http://fashionmodel.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0